شبکه ما

شبکه ما پر از ویدیو های جالب و دیدنی

شبکه ما

شبکه ما پر از ویدیو های جالب و دیدنی

کوپه برنجی


مواد لازم کوپه برنجی:

برنج ۲ لیوان (من کمتر ریختم چون گفتم شاید دوست  نداشته باشم یا بد درست کنم مواد زیاد حروم نشه)

سیب زمینی متوسط ۲ عدد

گوشت چرخ کرده٬ پیاز٬ قارچ٬ ادویه٬ رب گوجه و کشمش به میزان لازم

طرز تهیه کوپه برنجی:

اول برنج رو از یه شب قبل تر خیس میکنیم. صبح برنج و سیب زمینی رو به مدت ۵ دقیقه میگذاریم بجوشه و کمی بهش زردچوبه اضافه میکنیم. بعد از ۵ دقیقه آبکشش میکنیم.

و این مواد رو که فقط نرم شده و نپخته رو بعد از کمی خنک شدن چرخ میکنیم و کمی ورز میدیم تا کاملا با هم مخلوط بشن و کمی نمک و فلفل اضافه میکنیم

پیاز و گوشت چرخ کرده و قارچ و ادویه رو با هم سرخ کرده و در نهایت کشمش رو اضافه  میکنیم.(من یه کم نخود فرنگی هم اضافه کردم و البته ادویه جنوبی) من در این قسمت یه کم آب اضافه کردم و گذاشتم کمی بپزه و آبش کاملا تموم بشه

حالا یه مقدار از خمیر رو برمیداریم و در دست یه شکل بیضی درست میکنیم.(من به شکل گلوله در آوردم)

بعد از یک طرف با انگشت در اون منفذ ایجاد میکنیم. حال از موادمون کبه رو پر میکنیم و کبه رو میبندیم طوریکه مواد ازش بیرون نزنه و سرخ میکنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.